Support
Soolo supportavdeling
Soolo har en egen avdeling med dyktige ansatte som er klare for å hjelpe deg. Alle de ansatte har god kjennskap til produktene våre og kan svare deg på det du måtte lure på. Vi tar imot spørsmål og veileder kundene. Dersom det oppstår avvik eller feil rettes det opp. En av våre ansatte reiser ut til deg dersom det er nødvendig. Erstatningsenheter og vedlikehold er inkludert i abonnementet og gjøres kostnadsfritt. Du betaler for å få svarene du trenger i Soolo og det skal vi sørge for at du får
Soolo gir deg svarene du trenger
Vår supportavdeling har arbeidstid mandag til fredag kl. 08-16.
Utover normal arbeidstid setter vi pris på at du sender oss en epost.
Vi er selvfølgelig tilgjengelig dersom det er noe som haster.
Hos Soolo er kundene alltid prioritert.
Du bestiller
Soolo
Vi installerer
hos deg
Logg inn.
Du er i gang.
Support og
Veiledning
Hva koster Soolo?
Soolo har en fast månedlig kostnad. Det koster ingenting ekstra for flere tilganger i appen. Noen sjekker appen en gang i uken, andre flere ganger daglig. Du kan sjekke så ofte du vil, uten at det koster deg noe mer. Soolo har lang levetid og batteriet varer gjennomsnittlig i 10 år. Når det er behov for vedlikehold eller reparasjoner fikser vi det for deg.
Den største kostnaden er å ikke ha Soolo. Oversikten og kontrollen Soolo gir deg kan spare deg for for store kostnader, redusere utslippene, gi deg bedre leverandøravtaler og rett og slett gjøre hverdagen enklere.